*

*

maandag 10 juli 2017

Mijn DT bijdrage voor de *ZOMER CHALLENGE* van *The my besties dutch girls designs*

Hoi hoi,

En hoe is het allemaal bij jullie ook al aan vakantie toe?
Ik moet nog een paar weken werken en dan heb ik ook even heerlijk vrij.
wij zijn nu met de *Zomer challenge * bezig op het http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
En deze week was ik aan de beurt om een zomers kaartje te maken.


Ik heb een fluffy bestie gebruikt die je hier kunt vinden. En heb haar ingekleurd met distressmarkers.
Samen met het mooie papier*sunshine&Happiness van simple stories heb ik de kaart ook nog opgevuld me alle stickers en die cuts van deze lijn.Ik hoop dat jullie dit ook een echt zomerse kaart vinden.
En bij deze nog veel succes met deze lopende challenge waar jullie hele leuke prijzen mee kunnen winnen.
Iedereen nog een fijne week.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten