*

*

maandag 17 november 2014

*Nieuwe challenge bij MBDGD*ALLES MAG +WINTER*

Hallo allemaal,

Zo zeg dat was wel weer een weekje.Zodra de decembermaand in aantocht komt dan is het hier altijd toch het begin van al een beetje stress hier en daar.Maar ik kan gelukkig mijn afleiding en ontspanning even weer vinden in het maken van kaarten en dan weer heerlijk aan het kleuren.
Zo ook vandaag begint de nieuwe challenge bijhttp://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/
En het thema is   *ALLES MAG+WINTER*
En ik heb deze kaart gemaakt

IMG 392

Heb DP gebruikt nog uit een oud blokje van Eline's.
De geweldige kerstbomen,met plakpareltjes deze blijven mijn favo's.Stans van Magnolia en de takjes stans daar 
heb ik een soort van sneeuw/kerstster van gemaakt.Nog wat kant en de leuke kleine stempeltjes zijn van Whimpsy stamps. Mijn geweldige Bestie heb ik ingekleurd met mijn Distress markers en het soort van bont wat ze op haar muts en kraagjes heeft daar heb ik Snow writer voor gebruikt en dan lijkt het net sneeuw/bont.Vond ik wel heel erg leuk lijken.
Nou ik hoop natuurlijk dat jullie weer mee gaan doen en kom graag even kijken bij jullie blogs na al dat mooi's.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week.

*Lieve Scrapgroetjes Anja*




4 opmerkingen: