*

*

maandag 14 oktober 2013

*Reminder *CHEERFUL SKETCHES CHALLENGES*SKETCH 4#*

Hoi allemaal,

Ik wil graag als eerst al mijn nieuwe volgers welkom heten,dank jullie wel.En zijn jullie al een beetje in de herfstsfeer.Ik vindt het nu best wel al koud en je kunt al aardig vernemen dat het al vroeg donker is.Ik vindt deze tijd ook wel weer erg gezellig lekker op tijd de gordijnen dicht, kaarsjes aan en dan heerlijk aan de freubel.Ik ben nu druk bezig met spulletjes klaar maken voor mijn allereerste beurs bij ons in het dorp a.s. zaterdag.Dus ik heb het deze week nog erg druk en hoef mij zekers niet te vervelen.
Maar nu weer over op het volgende we zijn nu alweer aan de reminder toe van Cheerful sketches challenge
En dat is alweer sketch 4#


En daar heb ik dit kaartje mee gemaakt
Ik heb DP gebruikt van MME  een strikje,houtensterretjes een heel klein knoopje,lint,sterretjes kant ,doily,parelpen en vintage muziekpapier.
Mijn Bestie heb ik weer ingekleurd met mijn Distress markers.

En de volgende kleuren kun je hier onder vinden.


Ik hoop dat jullie een leuke week hebben en ik kom graag eventjes bij jullie op jullie blogs.
Ik wil met deze kaart mee doen bij de volgende challenges.

http://scrapbookstampsocietychallengeblog.blogspot.nl/ *Anything goes + lots off layers*
*Lieve Scrapgroetjes Anja*



19 opmerkingen:

  1. Anja wat is tie weer mooi! De Bestie is met een hele gave kleur ingekleurd! en je kaart is prachtig aangekleed~!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je prachtige DT bijdrage.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de Bingo Challenge van KIC...Knuf Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anja, mooie kaart heb je gemaakt! Het is alweer even geleden dat ik op je blog was! Heb erg leuke dingen voorbij zien komen! Groetjes en succes bij de challenges, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Anja!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi

    Anja wat een mooie kaart en wat heeft ze een mooie ogen dat viel me meteen op. Mens wat ben je er toch weer druk mee. Fijne avond gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very beautiful card Anja!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super lief en prachtig kerstkaartje Anja.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is pracchtig Anja, ik vind hem supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kerstkaartje anja

    lieve kleurtjes er voor gebruikt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable and so gorgeous ...Thanks for playing along with us a Divas by Design this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt,heel mooi uitgewerkt.
    Bedankt voor het meespelen bij Stempelträumen .

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja! Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk met de houten sterretjes en de sneeuw! Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute card, Thanks for sharing with us at Deep Ocean this week
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart is weer gaaf Anja, superleuk. Gezellig dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful card. thanks for joining the fun at Challenges 4 Everybody.xx

    BeantwoordenVerwijderen